نرم افزار crm پارمیس

فناوري اطلاعات پارميس

نرم افزار crm پارمیس

۶۵ بازديد

نرم افزار crm پارمیس، با داشتن قابلیت‌هایی خاص و کاربری ساده، یکی از محصولات فوق‌العاده پارمیس است که، با خرید آن می‌توانید امور کسب­‌وکار خود را در زمانی کوتاه اما با کیفیتی بالا پیش ببرید. شرکت پارمیس را می­‌توان جزء مجموعه‌های بسیار فعال و حرفه‌ای در زمینه تولید و عرضه انواع نرم­‌افزارهای حسابداری به حساب آورد.

 سازمانی که، سال­ها قبل به امید کسب پیشرفت و موفقیت‌های فراوان پا به عرصه فعالیت جدی گذاشت. تلاش شبانه‌روزی بنیانگذار این شرکت وزین در کنار بکارگیری افرادی کاردان در حوزه حسابداری مهم­ترین رمز رسیدن به اهدافی بزرگ در تیم پارمیس بود. محصولات تولیدی این مجموعه، حسابداران و مدیران مالی هر کسب‌وکاری از مغازه­‌داران تا شرکت­های بزرگ را از شر انجام دستی امور حسابداری خلاص کرده است.

نرم افزار crm چیست؟

نرم افزار حسابداری crm، به معنی مدیریت ارتباط با مشتری بوده و مخفف عبارت انگلیسی Customer Relationship Management است. crm، به نظر ظاهر و نامی مدرن و جدید دارد. اما در واقع اینطور نبوده و سال­هاست این فرایند در دنیای کسب‌وکار به کار گرفته می­‌شود.

این نرم­‌افزار، جهت یاری به مدیریت فرآیندهای برقراری ارتباط با مشتریان و سر و سامان دادن به داده­‌های آن­‌ها در بستری دیجیتال توسعه پیدا کرده و به مجموعه‌های اقتصادی مختلف شناسانده شده است. استفاده از نرم افزار crm، در مجموعه‌های سازمانی و مدیریتی، یکی از موثرترین و بهترین روش­‌های استفاده از این برنامه کاربردی به شمار می‌رود. 

ویژگی­ های نرم ­‌افزار crm پارمیس استار

در این بخش، شما را با ویژگی­‌های نرم افزار crm آشنا می­‌کنیم. مواردی که، با اطلاع از آن­‌ها می‌توانید تصمیمی عالی را در زمان خرید آن بگیرید.

. ارائه تعاریفی داینامیک و پویا:

شخصی­‌سازی تعاریف یکی از ویژگی‌های قابل­‌توجه برنامه crm به شمار می‌رود که، بر طبق آن­‌ها گزارش­‌هایی مرتبط و عالی را ارائه دهید.

. وجود کارتابل برای هر یک از کاربران نرم­‌افزار

در نرم­‌افزار حسابداری crm، هر یک از کاربران برای خود کارتابلی دارند. فرد با وارد شدن به کارتابل شخصی خود به آسانی از کارهای برنامه‌ریزی شده برای او و یا فعالیت‌های از قبل انجام شده اطلاع پیدا کرده و گزارش­‌هایی را مطابق با آن­ها تهیه می­‌کنند.

. ارائه گزارشات مختلف

ارائه گزارش­‌هایی جامع و کامل در رابطه با کارتابل کاربر، پذیرش­ها، عملکرد کاربران و فعالیت‌هایی صورت گرفته از جمله ویژگی­‌های نرم­‌افزار حسابداری crm به شمار می­‌رود. 

. ثبت کلیه فعالیت‌های انجام شده در مجموعه

تمامی فعالیت­های انجام شده در مجموعه، قابلیت ثبت در نرم­‌افزار crm را دارند. از میان این فعالیت­‌ها می­‌توان از فرستادن پیامک­‌های تبلیغاتی، قرارهای ملاقات و تماس­های تلفنی در شرکت نام برد.

. برقراری ارتباط با سیستم VOIP

طراحی برنامه crm، به گونه­‌ای است که، ارتباطی کامل با سیستم VOIP داشته و در انتها قادر به تهیه گزارش­‌هایی از ثبت تماس­‌ها و آمار دقیق آن­‌ها بدست دهد.

مزایای استفاده از نرم­‌افزار حسابداری crm

استفاده از نرم افزار crm، با مزایایی همراه است. در اینجا، شماری از این مزیت‌ها را برای شما عنوان می­‌کنیم. 

. ارائه خدمات پس از فروش و مدیریت اصولی قراردادهای گارانتی‌ها

از طریق ثبت کردن خدمات ارائه شده به هر یک از مشتریان و قراردادهای گارانتی محصولات، می­‌توان اقدامات لازم را برای تمدید کردن قراردادهای خدمات بعد از فروش انجام داده و یا به تعیین کردن شامل گارانتی بودن یا نبودن کالایی پرداخت. حتی، از این طریق، گامی اساسی برای کنترل کیفیت و نحوه سرویس‌دهی به آن­‌ها برداشت.

. شناسایی کردن میزان اثربخشی فعالیت­‌های مرتبط با بازاریابی

اثربخشی دو مورد مهم کانال­های بازاریابی و فعالیت­های انجام شده به کمک کمپین­های بازاریابی در برنامه crm قابل اندازه­‌گیری است.

. برنامه­‌ریزی و مدیریت فعالیت‌های پرسنل

هر کدام از مدیران مجموعه‌های مختلف اقتصادی، امکان اطلاع و اصلاح امور برنامه­‌ریزی شده و صورت گرفته کارشناسان پشتیبانی، بازرگانی و فروش را دارند.

جمع­‌بندی

نرم افزار crm، یار و یاور شما در انجام محاسبات مالی است. اگر تصمیم قطعی خود را برای خرید این برنامه حسابداری کاربردی گرفته­اید، تیم پارمیس در خدمت شماست. به مراتب قبل از خرید نیاز به آشنایی با جزئیات این نرم­‌افزار و نحوه کار با بخش­های مختلف آن دارید. تیم فروش پارمیس با افتخار آماده پاسخگویی به این سؤالات برای شماست. کافیست از وبسایت مجموعه شماره تماس شرکت را برداشته و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

در دنیای رقابتی تجارت الکترونیک، نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به عنوان ابزاری حیاتی شناخته می‌شوند که توانسته‌اند پیشرفت و توسعه تجارت الکترونیک را به سطحی جدید برسانند. استفاده از بهترین نرم‌افزار CRM در این حوزه، این امکان را فراهم می‌کند تا اطلاعات جامعی از مشتریان جمع‌آوری و تحلیل شده و بر اساس آن، استراتژی‌های دقیق و تخصصی برای تعامل با مشتریان ارائه شود.

 این نرم‌افزارها می‌توانند در بهبود تجربه مشتری، افزایش رضایت و وفاداری آن‌ها نقش مؤثری ایفا کنند. با این حال، همچون هر فناوری دیگری، پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM نیز با چالش‌ها و راهکارهای خاص خود همراه است. مدیران باید با چالش‌های امنیتی، اداری و فنی مواجه شوند و با استراتژی‌های مناسب، از این نرم‌افزارها به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوند تا تجارت الکترونیک به سطحی پیشرفته‌تر ارتقا یابد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.